Bloggar från mammas mobil :)

Bloggar från mammas mobil. Hihi. Är hos mammas kompis och fikar i växjö. Vart hos tandläkaren idag. And we dont like it! Samhällsprovet gick bra tror jag. Svarade iaf på alla frågor :) Grattis mamma som fyller år idag! Haha, glömde bort hennes födelsedag:( hjälpte henne att städa på ett dagis. En liten unge kommer och säger: "vem är du?" "jag är hennes dotter" sen så började vi prata lite. Sen frågar han:" varför har du glittriga tänder? " så jag svarade. Sen så sa han att han också hade glittriga tänder, och att han hade fått det i födelsedagspresent av sin mamma. Men jag vet inte om jag kan tro på han...;) haha ;d nu ska jag kila, vi hörs :)

Kommentarer

skriv din kommentar här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0