förmodligen världens bästa vän, majs jörgensdotter <3

växjö igår var mycket bra! förmodligen för jag hade så bra sällskap :). en hel del pinsammheter,
men sts,right? ikväll blir det melo med tjejerna tror jag.
här får ni en dagens :)

dagens

Happyface: det är lördag :D
sadface: min njure...
roligaste: ingenting än.
Outfit: mjukisbyxor och linne.
mat: ingenting, än så länge ;)
bästa: -
damp: hundar som skäller!
tråkigaste: när kroppen vägrar att somna om!
låt: in my head
saknad: momme.
vill ha: sommar!
hoppas: att min magont går över.
längtan: sommar, spanien,glass, sena kvällar osv.
Intelängtan: måndag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig

2010-03-13 @ 13:45:29
URL: http://majssaaan.blogg.se/

skriv din kommentar här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0