glömt att berätta!

HAHAH,jag har helt glömt att berätta detta. jag som alltid brukar berätta jätte tråiga saker, här kommer en jätte rolig sak :D eller det var roligt, ni skulle varit där!
i onsdags var jag ju i växjö hos tandläkarn. bättre att vara där tidigare så man kanske får komma in tidigare och också åka hem tidigare! men det var inte det jag skulle berätta! i väntrummet satt en..ja..lite annorlunda tjej. hon tog en Kalle Anka tidning och satte sig och började läsa. helt plötsligt börjar hon asgarva och skriker rätt ut: HAHHAHAHHAHA, HOPPSAN!! och sen så tittar hon på mig med inte kanske världens finaste leende. och där sitter hon i typ fem miuter och bara skrattar och skrattar! men vet ni? lite annorlunda är inge fel att va :v
jag är försenad till dejten med min kudde. så vi hörs imorgon. puss.

om en halvtimma är det inte min födelsedag längre :(
och då kan man inte säga; " du måste göra det åt mig" eller "hämta det".. för det är faktiskt min födelsedag. och då gör dom det :DDD

Kommentarer

skriv din kommentar här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0