lalalal, måndag :D

Skolan idag efter en veckas lov :)!
Vaknade vid halv fem och kunde inte somna om. Inte så awesome...
  • Kf-tid - Pratade lite och fick sån dära lapp när man kommit försent.
  • Träslöjd - Håller på med en suprise :D Lyckades även skära mig på fingret :(.
  • Matematik - (Tyckte jag var lite rolig och skrev matematik, visst?) Som vanligt..
  • Lunch - Mararoner&köttbullar. Jag gillar inte dom "hemmagjorda" köttbullarna, ska vara dom vaanliga! :(
  • Spanska - Typ någon dialog.
  • Musik - The pink lips, behöver ju knappast säga något mer! För lixom, alla vet att vi rockar fett :D
Sen vart dagen slut. Träningen stryker vi idag, går imorgon istället.
Och imorgon ska även Majsanmin spela in en låt. Räkna med ett youtube klipp! :D
Nu ska jag gå och mäta och dona lite^^ puss.

pappas dator :D
knasiga bilder :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hatar dig för bilden



jag älskar dig för att du är du :*

2010-03-01 @ 19:35:30
URL: http://majssaaan.blogg.se/
Postat av: madde (:

jag vet vad du gör på träslöjden ;v

2010-03-03 @ 13:01:58

skriv din kommentar här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0