perfect.

hemma från träningen nu! sprang runt fotbollsplanen(?) lixom, det är ju hur mcket snö om helst! förstod inte rikigt vad dom tänkte med där ;). skolan var som vanligt, maja spelade inte en låt som blev awesome! hih. blev även en ny nyckel eftersom jag har tappat min, tror jag iallafall.
imorgon ska jag in till växjö, jag vill inte! för tänkt om jag inte hinner med bussen hem, då måste jag vänta där inne i en timme. man kan ju nästan tänka sig alicia sitta där och prata med en gammal tant för att tidens ska gå fottare. får se om jag kanske åker till rottne och är på dagiset en stund. bara det att jag aldrig varit där själv..
alicia fyller år på fredag :D jag längtar inte för presenter och sånt, utan för att fjorton låter mycket mer än tretton.

vi går igenom samma sak.
vi ska ta oss igenom det.
det måste vi.
tillsammans är vi oslagsbara.
jag älskar dig, glöm inte det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3hjärtat

2010-03-03 @ 07:00:07
URL: http://majssaaan.blogg.se/

skriv din kommentar här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0