plugg..

gammal bild men sts..
hej jag heter alicia och jag borde verkligen plugga nu! men orkar jag? - nej!
trött som ett as och ont i magen min :( men jag får väl ge boken ett försök..

jag vet att jag är sämst på att blogga, men jag har inte ork för det. tänker alldeles för mycket nu. blir väldigt arg på allt och alla. fast det finns ju andledningar till det också.. jag är rädd för en slutaäta-skitaiall period.
men nu ska jag sluta vara depp och blir glaaad :D

skolan var som vanligt, simmade i hh. och vi blev rätt så busted (a) hihi.
fikade med maja efter skolan. tre timmar satt vi nog där^^ hi, du är underbarish!
nu ska jag fannimej ta tag i den dära boken och börja plugga!!
vi hörspuss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-03-15 @ 19:16:53
URL: http://majssaaan.blogg.se/

skriv din kommentar här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0