rubrik typ.

jag har ont i min tumme, för er som bryr er. det gör ont, och då menar jag rikigt ont ;o

skolan idag, ja vad ska man säga? inget speciellt. en skola vid namn virserum ska öppnas. ooh,FUCKIT!.
själv tycker jag inte att dom ska byta skola. men nu gäller det att ta vara på tiden innan vi kommer bli en töntklass :D haha, vi kmr bli 15-17 st i klassen ;s vi va väl typ 26 i början?
har iallafall varit på hockey med alisa,emelie o majsen :). nu tänkte jag titta på bella och tyras show,men det hackar så jag orkar inte ;(
imorgon är det sovmorgon, sen åker maja och jag in till växjö! blir probably bio oså :)

och visst är det alltid så, att när man är förkyld så har man alltid ont i halsen på morgonen och kvällen!?
jobbigt, men jag tycker att det är myysigt (a) förmodligen ensam i hela världen om att tycka så.
och visst är sånna hära långa inlägg tråkiga? så sånna ska jag sluta upp med! det vart alltså sista gången :D
nu ska jag ner o titta på criminal minds :D:D:D

puss.



Kommentarer
Postat av: Anonym

vi kommer sakna er också ! ;(

att inte möte er i korridoren när ni går runt där och skrattar och ler , det smittar lixom av sig ^^

vi får hitta på massa saker innan nu ! och såklart efter vi bytt också . du är såå bra alicia ! (L)

2010-03-11 @ 22:11:03
URL: http://hhedviig.blogg.se/
Postat av: deanaut

ja,kommer verkligen sakna er så otroligt mycket! ni är såå bra tjejor! men vi tappar ju inte kontakten för att vi byter,right? du är bra gumman,love to you (L)

2010-03-12 @ 16:50:15
URL: http://dianakrieg.blogg.se/

skriv din kommentar här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0