tack för alla gratulationer :)

skolan:
  • sovmorgon (L)
  • biologi- tittade på film.
  • geografi- läxförhör och tittade på film.
  • lunch- HAHA! ebba,maja,alisa o emelie hade fixat en otroligt vacker tårta till mig! tack så hemskt mycket,mina små tosbollar♥ jagälskarer.
  • idrott- kom något försent, men hade iallafall volleyboll.
  • matte- jag är där man ska vara :v faktiskt lite smått stolt (a)
sen så gick jag till frisören och klippte av mitt hår :(. blev typ en decimeter. men nu får det växa till sommaren :) skyndade mig hem, bytte om sen till träningen. duschade där nere, sista gången kan jag lova! idioter...sen så tycker jag bara att det är pinsamt att dom som är 30år inte är mognaren än en 3åring. hur kul kan det vara att se två fjortonåriga tjejer när dom duschar? nje, det är faktiskt bara äckligt! så mitt tips till er är att växa upp :).
kom hem och åt pizza och öppnade lite presenter. imorgon ska jag till växjö med mamma. ska åka vid halv tio så blir väl snart sängen. det fungerar nite att ladda upp bilder, men det kommer imorgon eller något. puss.

Kommentarer

skriv din kommentar här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0