studiedag imorgon!

fuck what i said it dont mean shit now
i gave you all, of my trust
itold you, i loved you, now thats all down the drain
you put me through pain, i wanna let you know that i feel


GAAAH! jag har tröttnat på att alltid vara så otroligt klumpig, alltid skämma ut mig! matsalen idag behöver vi inte ens prata om! HAHAHA, men vafan får väl bjuda lite på mig själv. skolan var som vanligt typ (: ikväll ska maja sova här och innan det ska vi träffa joel och eddie tror jag. nu ska jag gå och föröska sätta upp en garderob, wish me luck ;d

och mitt fkn näsblod ger sig fan inte! haft det varje dag i en och en halv vecka ;s
here i come järntabletter -.-..

Kommentarer

skriv din kommentar här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0