.

tänkte ni aldrig på mig? tänkte ni aldrig på att ni gjorde mig illa? men det gjorde ni. trasade sönder mig innuti. var fanns ni, när jag behövde er?
kommer jag någonsin kunna läka, kommer jag någonsin glömma, kommer jag någonsin sluta vara rädd,
vara rädd för att bli sviken igen, lämnad kvar ensam i hela världen. 

igår var maja och jag som sagt med eddie och joel. vi satt mest och pratade, myysigt vare! några bilder blev det tyvärr inte..;( idag vakande vi very tidigt! har inte gjort så mycket. varit i skogen, gjort mat, film-godis-popcorn. jaoman, nu mår jag inte alls bra, så ska gå och sova bort allt. vi hörs, puss.

fuck my life.


me want sommar!

Kommentarer
Postat av: amii ♥

finns för dig hjärtat och det vet du, bara att ringa elr skriva, <3

2010-03-19 @ 21:43:24
URL: http://kissekattt.blogg.se/

skriv din kommentar här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0