I'll wrap you in my arms and I won't let go, I'm everything you need me to be.

kom hem från match med b-laget för en stund sen.
blev en förlust med sex-noll.
sträckningen gör ontontont, precis som min hals.
igår va det match med 97orna, även en förlust där med med tre-två.

är gaaalet trött nu! skolfoto imorgon med, vettifan vad jag ska ha på mig.
har varken ord eller lust med sånt just nu..
kommer kanske upp ett inlägg imorgon när jag bestämt mig för vilka kläder, hehe ^^

PUSS


tittar man riktigt noga, så ser man majja och mig i fönstret :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

ooooooooooh fan va fett alltså :D

2010-09-07 @ 07:23:21
URL: http://majssaaan.blogg.se/

skriv din kommentar här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0