trött!

kom hem vid två tiden efter en trevlig träning/övernattning/match med laget!
dock förlorade vi matchen med 1-2 och jag har ont överallt. skoskav på båda fötterna, blåa stortår,uppsvullet knä och skrapsår på händerna och knäna! jaja, men sånt är livet lixom :) kommer någon bild senare!
Nu har vi gäster här hemma och jag känner att jag måste gå ner och va social. hehe :D

sen så har jag haft tre såna dära robortar(botar?) som addar och skriver på msn. förmodligen virus, men vet tnågon hur dom får min msn? hel knäppt tkr ja! nu är dom iallafall blockade o borttagna!


den du vill ha
den du vill äga
någon som lyssnar utan att fråga
någon som tystnar och aldrig vågar
det är inte jag

Kommentarer
Postat av: amii, ♥

2010-04-10 @ 19:21:27
URL: http://kissekattt.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har med robortar :o jag har blockat och tagit bort men dom kan endå skriva :o knaaaaaaas!

2010-04-11 @ 12:00:43
URL: http://eemeliegunnarsson.blogg.se/

skriv din kommentar här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0