tidsfördriv

10 favoriter:
Färg
: viiit
Mat: hmm...;)
Band: veene xd
Film: jag vet inte ;(
Bok: min egna bok ;v
Sport: futebol.
Årstid: Sommaren
Veckodag: lördag!
Glassmak: jogubbe
Tid på dygnet: kväll

9 för tillfället:
Humör: trött men ändå glad :D
Smak: tuggummi, hehe
Kläder: mjukisbyxor, linne, kofta.
Bakgrund: eom
Nagellack: ljusrosa.
Tid: 16.15
Omgivning: stökiigt
Irritationsobjekt: inget faktiskt

8 första:
Bästa vän:
anna
Screen name: ?
Husdjur: vandrande pinnar (a)
Piercing: öronen
Förälskelse: hmm;)
Musik: alla malla tjaffs ute fiskamalajka. den låten nuvet? haha!
Bil: aldrig haft :)
syskon: ehm, foe?

7 senaste:
Cigarett
: :*
Mat: bulle (L)
Dryck: vatten
Biltur: igår
Kyss: emsi o majsi
Spelad låt: have a heart.
TV-program: ngt med paris hilton

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
haha, nje ;)
Brutit mot lagen: har väl typ alla?
Blivit arresterad: nepp
Badat naken: HAHA, ja :$
Varit med på TV: ja -.-
Kramat någon du inte känner?: har ja säkert.

5 nej tack:
Kläder:
hmm
Mat: raggmunkar!
Musik: allt kan bli bra, så inget.
Dryck: MJÖLK!
Personlighetsdrag: olika ;d

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
var ute :D
Du kan höra just nu: musiiik :D
Du inte kan leva utan: mycket..
Du gör när du har tråkigt: sjunger, hihi

3 personer:
Du kan berätta allt för:
berättar nästan allt för maja :)
Du tycker om: alla mina fina vänner :*
Du hatar: ni vet hon min släkting, vet inte ens hon heter, hehe

2 val:
Kaffe eller te:
te :D
Vår eller höst: lätt vår!

1 önskan: den behåller jag nog för mig själv :v

Kommentarer

skriv din kommentar här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0