miss my plutt

hejhejhej hemskt mycket hej!
majsan bajsan här yao. snart ska jag sätta mig på min cykel o cykla till träningen.
min cykel saknar min alicia på sin pakethållare.
och de gör jag med. är faktiskt ett jävla under att jag klarat mig i tre veckor snart.
oh my. heeeheee. har inget att skriva faktiskt,
känner mig lite busig som bah hackat in på alicias blogg på detta
viset utan att hon vet nåt. hehe. men vi delar ju på allt så det
ska nog inte vara några problem? :D
egentligen skulle jag bara kika förbi och säga
att jag snart är död om alicia inte kommer hem. men det gör hon
ju om.. nu ska vi se här.. "torsdag, fredag, lör..." fem dagar! känns mer
än vad det egentligen är. men det ska jag nog fixa. HÄHÄ.
naaaaahe de va nog de jag hade på hjärtat mitt.
pussokram,skumbanan.



ALIIIIIIIIIIICIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLMMMMMMAAAAAAAAAANNNNNNN(L)


p.s
gör lite respons för min blogg. (a)
www.majssaaan.blogg.se


Kommentarer

skriv din kommentar här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0