I never thought that I'd love anyone so much

hej min gullungar! kan börja detta inlägg med att säga att jag är otroligt trött på
attblogga. så därför kommer det inte så många inlägg tills min lust kommit
tillbaka. i helgen har jag varit i Norrhult och tittat på Skins.<-- min nya kärlek
fast har bara säsong 1 och 3 på datorn och vill inte börja på säsong 3
innan jag sett 2an. ja nu vet ni det med.
gått profilen med majjan och emmpan och lagat mummsfillibabba soppa är det
ända som jag hunnit med idag. sen är frågan om jag ska ner och jobba idag eller imorgon. lutar mest åt det sistnämda.



Kommentarer
Postat av: Ems

Åhh skins är sååå bra <3

2010-12-22 @ 23:22:07

skriv din kommentar här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0