svar på frågestunden.

fråga: du säger ibland att du jobbar. var för någon stans jobbar du?
svar: jag jobbar som städerska på pappas jobb. torka lastbilschaufförers toalett ringar och sånt, as najs! en gång var det faktiskt en som hade bajsat på toalettgolvet. då kan man undra vad de tänker med..jävla pollar....

fråga: va är ditt bästa minne?
svar: hmm, svårt att säga. men ett minne som slår alla är nog semstern i USA. underbarare land och folk får man nog leta efter! åker förhoppningsvis dit snart igen :)


ella och olle i Fort Lauderdale om jag minns rätt.

fråga: kan inte du berätta lite om vad du gör på fritiden? typ ifall du spelar något intstrument eller någon sport typ. jag tittar längre bak och då står det att du ska träna, men vad? :) kram! tycker din blogg är jätte mysig, lite fler inlägg kanske inte sdkulle vara fel bara ;)

svar: jovisst kan jag det! spelade fiol i fem år men slutade för jag tappade intresset. innan tränade jag fotboll med ett f95 lag. denna säsong ser det just nu ut som det bli b-laget med damerna (div.5)

fråga:  vilka bloggar läser du?
svar: mina favoriter är nog: lioa,mollyrustas,majatanna, lisaplace.
läser även fannystaaf, tinkerbella, lalexiane,  och alla mina vänners såklart!

fråga: hur många bloggar läser du och vilka?
svar: titta upp så ser du!

fråga: hur många är ni i eran familj, kan du inte visa en bild på dem?
svar: vi är hela sex styckna i familjen hellman!


såg hemsk ut!
bild på m&p får ni någon annan gång då jag inte har någon på denna datorn :)

fråga: vad gör du i ljungby hela tiden? :O
svar: hela tiden är väl en överdrift. men min storebror och kompis bor där.

fråga: vad är ditt bästa skönhetstips och vad skönhetsslarvar du med?
svar: skit i att platta håret och sätt upp det istället, använd värmeskyddande, och sov med håret i fläta. haha typ allt. är dålig på att ta hand om både mitt hår, ansikte och hy.

fråga:  Om du fick ändra på något, vad som helst vad skulle det då vara?
svar: svår fråga. men jag skulle gärna vilja få endel grejer ogjort. ångrar att jag svikit mina vänner, ångrar förra årets nyår, endel grejer jag gjort mot mig själv, grejer jag gjort mot min familj, och mest av allt ångrar jag, att jag aldrig tog vara på tiden. 

fråga: vilka är dina bästavänner?
svar: dom vet själva vilka de är.

fråga: vad gick du ut med för några betyg?
svar: 5 G & 7 VG. måste förbättras rejält!

fråga: klickade av missag in på din facebok för någon vecka sen och kollade på dina foton. jävlar vad fint hår du har!! måste bara fråga om det är ditt rediga eller om du har löshår?
jättefin blogg :)
svar: tack så jättemycket! nej håret är 100% alicia hår.

fråga: vad är meningen med livet, enligt dig?
har du några framtidsplaner?
hur sminkar du dig en vanlig dag?
kenza eller kissie?
hur lång är du och trivs du med den längden?
svar: meningen med livet? att leva fullt ut? nej jag vet inte
hade tänkt att gå omvårdnad på växjö fria eller något liknande.ev flytta till gränna. sen utbilda mig till sjuksköterska.
en vanlig dag tar jag på lite mascara. simpelt
läser ingen utan deras bloggar. men får väl säga kenzas.
hmm, tror jag är 1.67 nånting. jadå, fins inte så mycket jag kan göra åt min längd så det är bara att trivas! ibland vill jag vara kortare, ibland längre :)

fråga: Går rykten om att du har en snygg bror. Han ser ut att vara bög är han det? och isf singel?
svar: ja dom har jag också hört. han är 100% bög och singel och sökande

fråga: om du var tvungen att välja mellan att rädda dig själv eller den du älskar mest , vad hade du valt?
svar: helt klart den jag älskar mest.

fråga: hur beter sig/ ser en fjortis ut enligt dig?
puss o tack för en bra blogg! :]

svar: överdrivet mycket smink och taskig attityd.

fråga:varför accepterade du inte mig som vän på facebook?

svar: hahah, accepterar bara folk som jag vet vilka det är...;)


Kommentarer

skriv din kommentar här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0