16 dagar tills alicia blir fjooorton :D

hade egentligen tagit en bloggpaus. men det skiter vi i och börjar blogga igen :D!

matilda har fixat en header och ändrat lite, asnajs. tack stumpan. :* och tack till du med öronhängerna,
om du också hjälpte till :) hihi.

nästa månad ska jag köpa en kamera, men det får bli en billig en så köper jag en bättre senare ist :)
så det iaf blir lite bilder här på bloggen :).

nu måste jag plugga, fysikprov tills imorn. kan ingenting! engelska läxa, måste göra färdigt ett svenska häfte och jobba matte eftersom jag ligger ca tjugo tal efter! kommer ha fullit upp idag känner jag..


fighting for nothing
crying for nothing

Kommentarer
Postat av: Nanna (hon med örhängerna)

Hihihi så lite så, det är bara kul (: <3

2010-02-17 @ 16:54:55
Postat av: Matilda

tihiih, ingen fara baben <3 :* säg till om jag ska göra fler alternativ ?:]

2010-02-17 @ 17:18:58

skriv din kommentar här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0