en månad..

det finns inget som kan ta tillbaka saker jag gjort eller saker jag sagt.
det är sånna saker jag kommer få leva med resten av mitt liv.
och ärligt talat, känns det riktigt hemskt att alltid dom sakerna ska finnas där.
jag kommer kanske inte alltid att märka dom, men letar jag rikigt mycket, så kommre jag hitta dom.

jag älskar mina vänner, vad vore jag utan er? jo, ingenting!

en månad, det är allt du får.
har du ingen dotter kvar, ja då har du bara dig själv att skylla.
ditt val lixom.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta nu alicia!

har inte mina ord hjälp dig någonting?

har du inte förstått,

försvinner du, försvinner jag också..

2010-02-26 @ 10:24:09
URL: http://majssaaan.blogg.se/

skriv din kommentar här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0