jag vill ha kinapuffar! :D

har fått två utskällningar av lillasysters kompisar :(
*jag råkade svära*
- kompisen säger: du borde verkligen sluta svära. för gör du inte det, så kommer du hamna i helvetet!

*jag säger till mamma att hon kan stoppa upp ägget i röven*
- en annan kompis säger: du alicia, jag tycker du ska ta tillbaka det. för det är inte skönt att få ett ägg i röven!

ska man skratta eller gråta? haha, jag skrattar iallafall :D
--
det är ju inte liiite snö ute ;o
lite sommar vore inte fel.
tänkte slänga upp en bild, men gud vad segt blogg.se är!
så ngn bild blire inte..


false pretense.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur vet hon att de inte är skönt o stoppa upp ett ägg i röven? :O

2010-02-21 @ 22:26:18
URL: http://majssaaan.blogg.se/

skriv din kommentar här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0