sådär tråkigt nivet.

ALLMÄNT
Jag har spillt något i sängen [x]
Jag har varit kär i en kändis [x]
Jag har kastat mobilen i en vägg [x]
Jag har velat raka av mig allt hår [ ]
Jag har velat vara det andra könet [ ]
Jag har slagit sönder något [x]
Jag har samlat på klistermärken [x]
Jag har haft ett plåster i ansiktet [x]
Jag har brutit något ben i kroppen [ ]
Jag har köpt ett klädesplagg jag aldrig använt [x]
Jag har haft matkrig [x]
Jag har varit i slagsmål där det användes knytnävar [ ]
Jag har sportat på fritiden [x]
Jag har varit på maskerad [x]
Jag har ljugit för någon [x]
Jag har gjort sönder ett fönster [ ]
Jag har suttit vid datorn en hel dag [x]
Jag har rivit sönder ett kort [x]
Jag har lyssnat på en låt mer än 6 ggr på raken [x]
Jag har varit i London [x]
Jag har velat flytta ifrån min familj [x]
Jag har åkt vattenskidor [ ]
Jag har haft ett bandage runt huvudet [ ]
Jag har varit så full så jag har spytt [x]
Jag har aldrig varit på bio [ ]
Jag har klippt håret själv [x]
Jag har bytt hårfärg någon gång [x]
Jag har ett lyckonummer [x]
Jag har fått alla rätt på ett engelskaprov [ ]
Jag har sovit bort halva dagen [x]
Jag har gått barfota i en mataffär [x]
Jag har spytt på grund utav åksjuka [x]
Jag hatar tivolin [ ]
Jag har haft en dröm men vetat att den aldrig skulle bli sann [x]
Jag måste erkänna en hemsk sak jag gjort snart [x]
Jag tycker att livet är svårt att leva ibland [x]
Jag tycker att solen är gul [x]
Jag hatar blyga människor [ ]
Jag har bitit någon [x]
Jag förstår mig inte på teckenspråk [x]
Jag hatar choklad [ ]
Jag har ljugit på den här listan [ ]

SMINK
Använder mascara [x]
Använder kajal [ ]
Använder foundation [x]
Använder rouge/solpuder [/]
Använder läppstift [ ]
Använder läppglans [ ]
Använder dipliner [ ]
Plattar håret varje dag [ x]
Använder parfym [x]
Använder hårspray [x]

HUMÖR
Blir sur för ingenting [x]
Har starka känslor [?]
Skrattar åt ingenting [x]
Brukar gråta minst en gång i veckan av skratt?[ ]

HUMOR
Har särhumor [x]
Skrattar när någon ramlar [x]
Brukar skratta så tårarna rinner [ ]
Är flummig [/]


SKOLAN
Är nöjd med min nuvarande klass [x]
Har blivit mobbad [ ]
Brukar för det mesta ha kul i klassrummet [x]
Suddkrig på lektionerna [/]
Läraren har gråtit på lektionen på grund av stökighet i klassen []

KOMPISAR
Har kompisar som betyder mer än livet [x]
Har kompisar som är lika i sättet som du själv [ ]
Har killkompisar [x]
Har tjejkompisar [x]

SKADOR
Har brutit ett ben [ ]
Har brutit en arm [ ]
Har brutit nacken [ ]
Har brutit lilltån [ ]

INTERNET
Har MSN [x]
Har lunarstorm [x] :V
Har bilddagbok [x]
Har kamrat [x]- HAHA
Är medlem på hemsidor man glömt bort [x]


hej alicia har tråkigt.
hon har även utslag över hela kroppen och feber.

ha en fin alla♥dag.

every second counts

Kommentarer

skriv din kommentar här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0