imorn med flickorna :D

slänger in ett snabbt inlägg nu :)
eftersom jag har tröttnat på att plugga på något som jag aldrig kommer lära mig.
har feber, haft det hela veckan när jag kommit hem från skolan. strange, är nog allergisk mot mitt hus.
och jag ska inte berätta hur ont jag ahr i mina njurar, för det vet ni redan :D
har börjat äta järntabletter igen för er som ville veta, dock bara en om dagen ;)

fick reda på att det blir att fira emelie och alisa imorn.
kommer säkert bli lika roligt som vanligt!
har lite mycket att göra eftersom jag ska slå in emelies presenter och
fixa alisas.

suttit här i en kvart och gjort en helt onödig bild i paint . hah

1                     2                 3              4
GISSA VEM SOM ÄR VEM :D
i slutet fick jag lite dåligt tålamod (a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för att min mun blev totalt failad älskling :*

HAHAHAHHA ;)

2010-02-17 @ 19:44:49
URL: http://majssaaan.blogg.se/
Postat av: ebba

klara alisa emelie maja :)?

2010-02-17 @ 21:03:04

skriv din kommentar här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0