<3

när livet kändes som mörkast, och ingen tycktes förstå.
när jag inte ville leva längre, bara lämna och gå.
då fanns du där för mig, sträckte ut en hjälpande hand.
jag tror inte du förstår hur mycket du betyder för mig.
jag skulle inte leva idag, om det inte vore för dig.
du väckte min själ till liv. du fick mig att börja skratta och hoppas igen.
jag hoppas, det gör jag verkligen. att denna lycka består.
du gav mig hopp igen och satte mitt hjärta i brand.
tillsammans ska vi vandra genom livet, hand i hand.

i wanna grow old with you
i wanna die lying in your arms


jagälskardig,majarosenholm.

Kommentarer
Postat av: Anonym

It´s not our colors

It´s not our rase

That makes us sisters

No matter what we might face

It´s not our last name, not the blood in our vanes

That makes us sisters, The love we share makes us the same.



jag kommer aldrig att lämna dig, älskling.

2010-02-21 @ 10:26:00
URL: http://majssaaan.blogg.se/

skriv din kommentar här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0