¨






snoppmössan.

flygandebild.

oherregud, örn? ;o

billie? nej, nu va jag elaaaak

men det va ju fräscht?

flygandebild på alice.

euuuw! för mkt godis idag och igår..haha

busigt.

gammalt kort på alice! så söt.

hmrf? ;$

HAHAHAHHAHAHAH!

gröna tofflor typ?
och mina strumpor är inte okej!

sexigt.


HAHAHAHAHAHHAH!
inga kommentarer..

alices mamma huvud (U)
alicia:vem är detta?
alice: min farmor ;v
alicia: ååh, det är ju hon, typ..hmm. gudfarmorn?
HAHAH!


det får räcka med bilder..
gick senare också till alices moster ;D
haha, alices äger ju på supermario*host*

alices läser på skylten: AKTA, TRAPPAN ÄR FULL AV IS!
senså går vi ut, och på trappan, vem är det då som trillar?
HAHa, jo det är alice ;)
så söt :D

sen gick vi till konsum igen och köpte ännu mer godis.

och vet ni? jag älskar min pallis,
för med henne kan jag vara hur äcklig och ful som helst, utan att ens känns mig äcklig och ful :D
och det är undeeeeeerbar't! :*

Kommentarer
Postat av: alicekauurlssonthabääästpåsupermario

haha , erkänn snyggt namn=?!?!?:D:D:D

och jag gillar inte is (n)

fö det halkar man på (n)

och mitt knä hade blött jätte mke när jag kom hem! :O

så jag fick ett plåster '(Y)

och du kan inte vara ful och äcklig :V

och jag gillar inte snoppmössa (Y)

den är fiiin:D

och så vare faster , inte moster :V

och min farmor är guuuud!

du borde be till min farmor (Y)

men nu orkar jag inte skriva mera :O

PÖSS!

2010-01-16 @ 23:11:18
Postat av: svaaar till alice ;D

men hon ser faktiskt ut som en moster :V

jag ber t henne varje kväll ;$

ppppuuuusssss

2010-01-16 @ 23:13:52

skriv din kommentar här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0