rip emmas arm :(

skolan vart superduper bra!
tack vare mina super fina flicker. <3


träningen gick ingen vidare, men vad gör det om hundra år lixom?
nu har jag käkat pizza med syskonen.
aaasmys assu!

gjorde iaf olivias dag, slutade med att hon skrattade så hon kissade på sig..
fyfan va arg jag va på ungen! mindre mysigt att torka upp spår över hela huset efter henne -.-

och världens sak har hänt också :(!
min docka emma som jag hade när jag va liten, olivia har fått "låna" henne.
och idag gick hennes arm bara av. visst, det va bara en docka, men hallå, hon har
världens finaste, gulligsate o bästa docka!
så nu har hon en amputerad arm :(.


grattis finaste alisa, fjorton år.♥



Kommentarer

skriv din kommentar här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0