Det gick inte över, jag ville va kvar. Jag hörde, men vad var det dom sa?

Hemma från match med b-laget. Är verkligen sjukt trött i benen.
Tränat i tre dagar i rad. Kan nästan tänka mig hur det är för maja
och vara på västervikslägret! Fifäen,hade aldrig klarat det...

Var i växjö idag, gick upp vid kvart i sex.
Gjorde ngt med bilen, sen till sjukhuset. Handlade lite inför spanien
sen hem..

Imorgon åker jag till gränna med mop och olivia.
Känns som det var ett bra tag sen sist!
Kommer inte blogga eller något i helgen alltså.
Skiter i Semesterfesten, inte taggad eller något.

Så, smsa ellar ring. du kan fråga anything!

puss


visst är det väl bättre att låta ett djur svälta ihjäl,
än att bara ge den en matbit då och då?

Kommentarer

skriv din kommentar här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0