10 sanningar:

1. hatar silverfiskar. av ingen anledning. antar att det är för dom heter "fiskar" i slutet då jag har fobi för allt som har med fiskar att göra. det är ett helvete att bada utomhus med mig..när jag var liten åt jag inte ens fisk för jag var så rädd, haha.

2. måste ha lampan tänd. när jag sover ensam är lampan alltid tänd. annars får jag tankar som att det ligger ormar under sängen, mördare bakom garderoben, pyroman utanför huset. lampan gör att jag blir typ..trygg?

3. klarar inte av nyckelben. nivet den dära gropen som blir när man ligger på ett speciellt sätt, eller bara känna på dom, får mig seriöst att må dåligt och kan göra det i typ en halvtimme efteråt

4. när jag är på dåligt humör... då skiter jag i allt. gå runt och klagar på alla och blir ännu argare när dom säger emot. fem minuter senare kan jag vara på kalashumör igen.

5. tror att jag är superhjälte. alltid trott att jag har någon speciell kraft som gör att jag kommer rädda världen eller något liknande.

6. så jäkla känslosam. säger jag att jag älskar någon, då älskar jag verkligen någon. hatar jag någon så hatar jag verkligen någon. kan bryta ihop för världens bagatell och ligga och storlipa över det i flera timmar.

7. skjuter alltid fram saker...tills jag verkligen måste göra det. prov sitter jag alltid dagen innan med och är arg på mig själv att jag inte tagit tag i det tidigare.

8. jag är inte rädd för att dö. tänker alltid " dör jag så dör jag" hjälper inte att man går runt och är rädd för att dö. inte precis så att man kan hindra typ bilen att komma precis när man cyklar förbi. nej men ni förstår? sen så har jag alltid haft känslan att jag inte kommer dö av ålderdom, utan typ en olycka eller något liknande

9. inte rikigt bra på någonting.sorligt nog har jag aldrig haft någon grej som jag är rikigt bra på. typ endel är jättebra på att måla, andra att spela fotboll osv.

10. är groteskt ful när jag sover. sover med öppna ögon(varför ver jag inte), får världens största mun, andas som en flodhäst, pratar i sömnen osv..


Kommentarer
Postat av: bigsis ami <3

känner igen mig på typ allt haha :(

så söt som tror att du är superhjälte aw <3

2010-11-15 @ 02:16:28

skriv din kommentar här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0