Var på hockey igår :P

Hejsan bloggen! Igår var jag på hockey med Alisa,Elvira,Klara,Maja och sen så var vi med några fler också. Åseda förlorade med 7-3 tror jag. :( sen när jag kom hem så åt jag potatis med något till. Det var jätte gott! På matten imorgon ska jag göra femton tal. idag hade vi först historia och där läste och lyssnade vi mest. sen hade vi religion och där skrev jag ebba emelie och py om abort. Sen så hade vi 30minuters rast. sen hade vi engelska, sen lunch och sen idrott. sen hade vi spanska och då skrev vi frågor på tavlan. rätt så tråkigt :P
Nu har jag suttit här sen jag kom hem och nu när jag skrivit färdigt detta inlägget ska jag kolla andras bloggar sen så ska jag logga in på facebook. Sen ska jag nog äta en macka och sen dricka lite vaniljteé. mm, det är så himla gott. nu ska jag gå. jättemånga pussar från alicia ♥

Kommentarer
Postat av: alisa

HSAHAHAHAHAHA ASG!-

lätt bäst på att överdriva är du :*

2010-10-14 @ 17:06:35
Postat av: klara.

ALICIA! ;o

himla söööööött ! :D:D:D:D:**

2010-10-14 @ 17:39:04
Postat av: emelie

hahahhahahahhahahahahahaha stört skön!

2010-10-14 @ 21:42:40

skriv din kommentar här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0