dag 1

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.



1. svårt att vara mig själv med nya personer
2. det tar minst en timme innan jag somnar
3. har jag bestämt mig om något, då ska jag klara det
4. känner mig bara säker i bilen när pappa sitter bakom ratten
5. jag har ärr-pluttar över hela vänsta magen som sträcker sig ut till armen. ingen som tänker på det mer än jag
6. när jag va liten var min favortirätt stuvade markaroner
7. hatar när man vaknar vid ett och sovit bort halva dagen
8. har svårt att släppa saker
9. när jag hittade mina vänner var det som att hitta mig själv
10. varje låt förknippar jag med en person eller ett minne

Kommentarer
Postat av: amii, ♥

världens finaste tjej! <3

2011-01-23 @ 15:36:41

skriv din kommentar här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0