DAG 4

Mina mål/drömmar/önskningar.

eftersom jag ändrar vad jag vill göra med mitt liv en gång i veckan är det rätt så svårt att skriva om det.
men jag vill verkligen jobba i en ambulans när jag blir stor. dock känns det som det är lite för mycket plugg och sånt för mig. en sak som är säker är iallafall att jag ska flytta ifrån åseda såfort som det går.

jag vill gå antingen räddningsäkerhet eller omvårdnad på gymnasiet. längre fram än så har jag inte tänk än så länge.

min önskan i framtiden är att jag har kvar alla mina vänner och att vi fortfarande är lika tajta.
och att min familj får leva längre än mig, för att förlora någon av dom skulle jag aldrig klara av.

Kommentarer

skriv din kommentar här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0