sånt som ingen orkar läsa

Lovar du att vara ärlig? jodå
Du heter: alicia 
Låt som när du är ledsen sörjer till: river flows in you
Beroende av: inget såvitt jag vet
Hur imponerar man på dig? vara sig själv
Brukar du skratta för dig själv? hah, ja
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "fatta snäll brulla"
Var bor du? åseda
Trivs du där? ja och nej
Sprit, cider, vin eller öl: cider
Brukar du bli för full? nep
Är du allergisk mot något? skulle väl vara falska personer. annars, nej
Hur svarar du i mobilen? tjenaflaxen
Antal timmar sömn inatt: no idea
Brukar du komma i tid? är tidsoptimist. men brukar ändå klara mig rätt så bra
När mår du bra? när jag är med mina vänner,familj. eller med en jävla massa godsaker,hah
När blev du fotad senast? idag om jag inte minns fel
Hur känner du dig nu? jävligt uttråkad. ja, därför detta test
Vanligaste färg på dina kläder: varierar
Vad tycker du om fötter? nasty
Hade du en bra kväll igår? började bra, slutade väldigt mycket mindre bra
Favorit dryck på morgonen: inget
Rakar du benen? ja
När brukar du oftast gå och lägga dig? allt från 18-05
Är du blyg? det tror jag inte
Sysslar du med någon idrott? jap
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ohno
Har du spytt offentligt? jo, jag har väl det 
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? leva livet
Är du nöjd med ditt liv? ska inte klaga..
Är du bortskämd? no 
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? sofi farhman
Vad längtar du till? mars
Har du bra vänner och äkta vänskap? oja
Vad använder du för shampoo? TREsemmé 
Hur gammal är du? blivande femtonåring
Tycker du om någon just nu? jaja klart. 
Gröna eller röda äpplen: älskar peo äpplen. haha, internskämt
Gillar du golf? har ingen åsikt om det
Vilken tid gick du upp idag? dålig det dära med klockan. men hyfsat tidigt
Har du sovit i din egna säng inatt? nop
Har du strumpor på dig nu? ja
Är det okej att gråta? jajamen
När grät du senast? sånt där kan jag gärna hålla för mig själv
Vad skulle du göra om du vann en miljon? åka till usa
Bär du glasögon eller linser: no
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? najje
Har du piercing? bara i öronen
Vill du gifta dig? sånt är jag för liten för att bestämma
Vill du ha barn? ja det vill jag väl
Solar du ofta? naj
Är du bra på att laga mat? nej
Är du flygrädd? kan man väl inte kalla det. men lite obehagligt är det 
Hur vig är du? säger bara ovig
Är du musikalisk? nej
Vad dricker du helst när du är törstig? något som går att dricka 
Favoritglass: bryr mig nog inte så mycket
Tandläkarskräck? naj
Morgon- eller kvällsmänniska: kväll
Vilken ögonfärg har du? brüüna
Har du gråtit dej till sömns? äh
Biter du på naglarna? nej!
Röker du? nej
Tränar/motionerar du? inte just nu, men nästa vecka börjar jag igen

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara få ur mig detta en gång för alla och hoppas att du fattar , jag verkligen ÄLSKAR DIG !! ja , då va de sagt , s-k-ö-n-t!

2011-01-07 @ 01:41:14
URL: http://klaaraw.blogg.se/

skriv din kommentar här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0