i've been waiting for so long i thought this day would never come


hurbra?! bild från igår.

skolan gick snabbt som vinden och tur är väl det. åkte in till klavreström (med lite fint sällskap på bussen) och kollade på någon träningsmatch med lite fika, haha! sen så har jag ett litet dilemma som ni gärna får hjälpa mig med. har fått frågan om jag vill vara med 97orna och spela mohedacup, vilket verkligen är jättekul. men det är bara det att samma helg är det träningsläger med mitt lag. så har lite panik över hur jag ska göra. men det löser sig, precis som allt annat. nu har jag babblat på waaay för mycket, vi ses imorgon! puss

Kommentarer
Postat av: T

Du ska spela med oss alicia :)

2011-03-25 @ 20:37:43

skriv din kommentar här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0